موسسه ی فرهنگی قرآنی عرفان القرآن

(شمیم لقاء)
موسسه ی فرهنگی قرآنی عرفان القرآن
بسمه تعالی
وب سایت حاضر با هدف معرفی موسسه ی فرهنگی قرآنی عرفان القرآن (شمیم لقاء) به علاقه مندان علوم دینی و قرآنی و ترویج و ارائه ی گوشه ای از تفکر اسلامی و شیعی راه اندازی شده است
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این موسسه به درباره ما مراجعه نمایید.

به امید ظهور تجلی قرآن بشریت صاحب العصر و الزمان(عج) و استشمام شمیم لقائش



از احوالات پسر فاطمه بی خبر نباشید!

بر او سلام بفرستید!

با او صحبت کنید میشنود!

او هم دل دارد....!

سلام بر تو ای پسر فاطمه!

سلام بر تو ای همنشین زمان های دلسوز

سلام بر تو که تنهایی!

سلام بر تو ای حضرت عشق!

آقاجون برگرد بخدا دل ها تنگ است.....
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سه قفل با یک کلید!!!

جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت: سه قفل در زندگی ام وجود دارد و از شما به عنوان عالم دین سه کلید برای رفع این مشکل می خواهم.

قفل اول در زندگی من اینست که شغل خوبی ندارم و یک شغل خوب و آبرومند می خواهم و هر کاری که می کنم این مشکل من برطرف نمی شود شما به من یک راه نشان بدهید.

آیت الله نخودکی اصفهانی فرمودند :برو نمازت را اول وقت بخوان این مش...کل حل می شود.

جوان ادامه داد

قفل دوم در زندگی ام این است که دوست دارم یک همسر صالحه و خوب داشته باشم

آیت الله نخودکی اصفهانی فرمودند :برو نمازت را اول وقت بخوان این مشکل هم حل می شود

جوان ادامه داد

قفل سوم این است که دوست دارم خانه خدا را در جوانی زیارت کنم

آیت الله نخودکی اصفهانی فرمودند :برو نمازت را اول وقت بخوان این مشکل هم حل می شود


جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟؟!

شیخ نخودکی فرمود :

پسرم، این چیزی که به تو گفتم شاه کلید مشکلات است!



جوان رفت و سال بعد به خدمت آیت الله نخودکی اصفهانی رسید در حالی که هم شغل خوبی پیدا کرده بود و هم همسر مومنه ای به همراهش بود و عازم زیارت خانه خدا بود . . .

نظرات (۱)

۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۴ نرجس رحیمی داپاری
اللهم ارزقنا
پاسخ:
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">